|
www.gothicofsite.fora.pl Gothic
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corso
Support Gothic
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Khorinis
|
Wysłany: Wto 15:44, 15 Lip 2008 Temat postu: Nowe informacje na temat Gothic 4! |
|
|
1. W końcu , jak Gothic 4 będzie się nazywać!?
Najpierw miało być Gothic 4: Genesis, potem najnowsza część sagi nosić miała nazwę Gothic 4: Arcania, teraz natomiast wiemy na pewno, iż tworzona przez Spellboud czwarta część serii Gothic nazywa się Arcania: A Gothic Tale.
2. Nieoficjalna data premiery?
Pierwsza wiadomość nie napawa optymizmem - szacunkowo Arcania potrzebuje jeszcze około półtora roku, aby pojawić się na rynku (prawdopodobnie będzie to jesień 2009). Z drugiej strony jednak, deweloperzy mają w takim razie sporo czasu na dopieszczenie kodu i niedopuszczenie do sytuacji, jaka ma miejsce w przypadku Gothica 3 - długi czas po premierze gra nadal jest niestabilna a jej fora pełne sfrustrowanych użytkowników narzekających na błędy podczas rozgrywki.
3. Gothic pierwszy raz nie tylko na blaszaki!
Mimo, iż Gothic ma długą PeCetową historię, nie należy wykluczać wydania gry na konsole nowej generacji - Xbox 360 oraz PS3 (demo udostępnione redaktorom IGN przez pewien czas obsługiwane było za pomocą kontrolera z Xboxa 360). Wygląda na to, iż Arcania stanowiąc kolejną część wielkiej sagi, za wszelką cenę stara się ... odciąć od poprzedników. Świadczy o tym zarówno zmiana tytułu (brak "czwórki"), jak i głównego bohatera.
4. Co z Bezimiennym?
Owszem, tak jak już wcześniej było wiadomo, w grze pojawia się Bezimienny znany z poprzednich części, tym razem jednak jest on królem, który w celu zjednoczenia królestwa najeżdża na jedną z wysp świata gry. Na wyspie tej, nota bene, pomieszkuje nowy bohater, również Bezimienny, w którego postać wcielimy się w A Gothic Tale.
5. Co z rozgrywką?
Istota rozgrywki nie uległa jednak zmianie - nadal wykonujemy zlecenia, nasze poczynania mają wpływ na świat, w którym się znajdujemy, gromadzimy doświadczenie, awansujemy na kolejny poziom, ulepszamy swoje umiejętności i zdolności. Możemy także samodzielnie stworzyć części uzbrojenia oraz broń, a także skorzystać z rozszerzonego w stosunku do poprzedników oraz bardziej przyjaznego w użytkowaniu, systemu alchemii. Zmiany, i to całkiem poważne, dotknęły natomiast interfejsu użytkownika - niestety, redaktorom IGN nie dane było doświadczyć ich na "własnej skórze", a jedynie uwierzyć słowom przedstawicieli Dreamcatchera. Nowy interfejs ma być bardziej uporządkowany, uproszczony, a jednocześnie obszerniejszy, sprawiając, iż prostsze będzie poruszanie się po świecie gry, dostęp do ekwipunku czy śledzenie postępów w wykonywaniu zadań. Przykładowo, wybierając konkretne zadanie w naszym dzienniku, otrzymamy informację, w jaki rejon mapy należy się udać, jak również jakie przedmioty potrzebne do jego ukończenia znajdują się w naszym posiadaniu, a jakie należy zdobyć. Inaczej mówiąc, program może prowadzić nas jak po sznurku. Może, ponieważ twórcy przewidzieli opcję wyłączenia podpowiedzi, przydatną dla hardkorowym graczy, nieuznających pomocy maszyny. Opcja ta nosi nazwę Gothic mode, i została zaimplementowana na prośbę ... niemieckich graczy. Niestety, gra jest w tak wczesnym stadium, iż obecnie nie można zbyt wiele powiedzieć na temat walki - w demie zaprezentowanym redaktorom IGN pojawiły się tylko dwie postacie przeciwników, a i one pozbawione były jakiejkolwiek sztucznej inteligencji. Z obserwacji wynika jednak, iż potężniejsze ataki nadal powiązane są z wytrzymałością naszego bohatera, pochłaniając tym większe jej ilości, im potężniejszy atak wyprowadzimy. I znów musimy polegać jedynie na słowach przedstawicieli wydawcy, iż w finalnym produkcie znajdą się m.in. combosy, parowania czy też różne rodzaje ciosów specjalnych. Nasze bitewne umiejętności wykorzystać będzie można przeciwko dobrze znanym, starym znajomym - trolom, smokom czy przetrzebionym nieco zastępom orków. Nie zabraknie także możliwości polowania na zwierzęta dla zdobycia ich skóry czy zębów. Kolejnym fragmentem rozgrywki, niestety ponownie tylko "omówionym", jest magia. Według zapewnień wydawcy, Bezimienny będzie posiadać moc zmieniania pogody, wpływu na porę dnia, rzucania kul ognia oraz innych czarów. W tym momencie dziwić może brak prezentacji tych umiejętności podczas prawdziwej rozgrywki (szczególnie biorąc od uwagę poprzednie stwierdzenia dotyczące tytułu gry, który według słów twórców podkreślać ma większą rolę magii podczas gry) - miejmy nadzieję, iż nie są to tylko czcze obietnice. Z dalszych słów przedstawicieli wydawcy wynika, iż podobny, o ile nie większy nacisk, położono na uzbrojenie naszego bohatera. Jak mogliśmy zobaczyć na jednym z pierwszych screenów z gry, elementy broni czy zbroi prezentują się wyśmienicie. I nic dziwnego - część załogi Spellbound udała się do zbrojowni w Austrii wykonując mnóstwo zdjęć autentycznych, średniowiecznych części uzbrojenia. W grze natomiast mamy mieć możliwość samodzielnego kompletowania zbroi - oko cieszyć mają takie detale jak ozdobienie tarczy herbem swojej frakcji.
Tekst zapożyczony z Tawerny Gothic , podzielony i zmodernizowany przeze mnie.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Corso dnia Wto 15:44, 15 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bezimienny
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:44, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
O bardzo ciekawy temat.
Chociaż z ta premierą zapewne się wydłuży.
Podobnie było przecież z Gothicem 3.
Ale nie popędzam z produkcją.
Na pewno i ta część będzie rewelacyjna mimo iż pozmieniało się trochę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HANN
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stolica polskiego złota
|
Wysłany: Pon 21:51, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Super tekst, takiego smaka narobiłeś że już by się pograło! Niezłe są takie nowinki oby tak dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Aureus Mons
|
Wysłany: Śro 10:57, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Fajnie Tylko żeby nie sknocili Gothica 4 tak jak sknocili 3 znaczy chodzi mi ze długo sie wczytuje, zacina itd pozatym G3 jest spoko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek dnia Śro 11:04, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomows
Moderator
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:37, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Należy mieć nadzieję, że nie sknocą gry przez te półtora roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|